my life

I’M NOT AFRAID, TO TAKE A STAND

Det blir bara ett litet kort inlägg. Tänkte gå och sova hyffsat tidigt idag.

Nu har jag också skaffat en blogg, som alla andra små fjortisbloggare. Jag ska försöka skriva lite intressantare än dem. Jag är en 15 årig tjej som bor i Stenungsund. I den här bloggen kommer du få läsa som allt från skolan till hjärtfel. Jag har två hjärtfel som kallas WPW syndrom” och ”AVNRT. Kommer antagligen skriva ett eget blogginlägg om dem, så ni förstår lite mer vad det innebär.

I min lilla stad bestämdes det i våras att alla ungdomar som går i årskurs 6-9 skulle få varsin MACBOOK. Så igår fick iallafall min skola varsin fin dator. Det roligaste på den här datorn är det såkallade ”photobooth” om ni inte vet vad det är så ska jag förklara för er. Photobooth är ett kamera/video program. Man kan spela in videos ta kort, det finns även flera olika effekter som är väldigt roliga. Bilden nertill är alltså tagen med effekten ”spegelbild.”

Bloggen är väldigt tråkig och ful just nu, men det ska fixas någon annan dag när jag har tid och ork.

Puss & Godnatt

3 svar

  1. Otroligt vacker bild Linnea!
    Ska köpa en ram imorgon så att jag kan ha fotot på skolbänken!
    Lite hemskt att du liknar min moster bara.

    Det ska fortfarande vara blogg,se men visst 😦

    31 augusti, 2010 kl. 8:51 e m

  2. Ola

    Völkommen ut på nätet!

    31 augusti, 2010 kl. 9:04 e m

  3. en lisa i livet

    Fin blogg du startat! ❤

    1 september, 2010 kl. 6:24 f m

Lämna en kommentar